Monday, August 23, 2010

malas & pEmaLas

borink sgt..nk buat keje malas..maklumlah bos xder...tp keje kna truskan jgk wpon malas n pemalas..sbb kita keje ni bukan ngn cmpny ni jer..kita kje kerana Allah jgk kan..sbb nnti Allah xbagi Keberkatan kat dwit kita kan?? kan??
hmmm aku ni malas ke?pemalas ea?..mmg aku ni mmg malas tahap gaban..tp aku tau kat lua sana lagi ramai pemalas...yg xmustahil lagi pemalas dari aku..hikhik...pa pon jgn mls2 yer smua..kalo kita mls..kompom semua xjadi...kalo malas keje..camana nk makan kan?..kira aku keje nih..kira seorng yg bukan pemalas la...org pemalas..org yg xkeje...xkisah la korg ada upsr ker...pmr ke...spm ke...stpm ke...sijil ker...diploma ker..degree ker...master ke...phd ker...(berapa banyak ker sudah...) yg penting korg rajin keje ..ni x..klulusan tggi2 pon demand...rela duk kat umah dari keje...
ape aku melalut nih...dah2...ape2hal jom buat keje..sudah2 ler jadi pemalas..hehhe
selamat bekerja...berpuasa...berbuka semua
*********************************************************************************
p/s: jgn memilih keje:hmmmm tp aku dah nk abis kontrak nih..mana mau cari keje..hukhuk


No comments:

Post a Comment

plez leave ur comment..tQ