Monday, August 16, 2010

xder mood nk buat keje

huhuhuhu...kat mana aku nk cari keje lain ni..kontrak dah nk abis bulan 12 ni...dah dapat tau pasal geran kat tmpat keje yg macam2 ni..lagi la rasa xder mud nk wat keje...mpon keje aku ni simple jer...mmg benci keje cni..lebih2 lagi ada bos yg pilih kasih..klaka tul..cakap tgk performance..penilaian kerja x tgk warna kulit..padahal dia kutip semua kaum dia masuk keje kat sni...dah lebih kuota dah pon kat sin9...sori la kalo tersalah ckp bab2 kuota nih..tp mmg aku bgang giler dpt tau yg bos tu mmg dah ada target staff mana2 yg xkene terminate..nmpak sgt bos ni mmg xadil n nk guna kan kuli2 dia ni...kalo staff yg nk benti bagi notis 2mggu awl di komplen..kalo bos nk bentikan staff bila2 masa ok jer..ape kejadah peraturan macam babi tuh...(huhuh aku bukan nk mencarut bulan2 posa ni..tp keadaan yg memaksa)kalo ikutkn ofer letter mmg staff smbilan ni bleh resign 48jam jer..tp kitorg ni ada budi bahasa lagi..ntah la..luah pon bukan bleh kekal kat sini pon...huhu nk cari keje lain makan masa la jgk....sdih tol jd staff smbilan nih...

****************************************************************************

cmpny mana tmpat aku keje xperlu lah dbgtau sbb xpenting..sape2 nk keje bleh jer..nnti bleh tnya aku yer...tu pon kalo ada kosong

No comments:

Post a Comment

plez leave ur comment..tQ