Tuesday, July 13, 2010

azam baru....

hmmm 11.7.10.... genap umo aku 25tawon...jup je masa berlalu....aku rasa umur aku baru 23taun..sbb duk hosmate pon semua 23tawon...mgkin sbb tu kut aku rasa aku 23tawon gak..padahal umo dah pra dewasa pon...huhuhu...tp sepanjang 25tawon aku idop ni banayk bnda dah aku lalui...aku nk mulakan azam baru tawon ni...pada hr ni..hehhehe..harap2 menjadik la....

- solat 5 waktu yg sempurna
- keluar umah pakai tudung dgn smpurna..bukan pakai tdung g keje n balik kampung je...(nk ajak kwn2 yg macam aku gak buat..hehhehe..tu pon kalo diorg nk...)
- nk buang perangai malas yg teramat....smpai nk pakai tudung pon malas....nk mandi pon   malas....nk makan pon malas...semua lah..yg malas2 tu semua aku..hahahha
- kumpul dwit banyak2...xtau la smt ke x..huhuhu
- jauh dr sifat buruk sangka, mengumpat,mengata, mengutuk, PHD, dll yg xelok...
- nk beli kete
- nk beli umah
- nk beli bokben...xkesah la maxis ke celcom ke..dG ke..janji bokben...
- nk keje tetap/gov .tolonglah...(teview pon xdapat lagi sahkan nk dapat keje....huhuhu

No comments:

Post a Comment

plez leave ur comment..tQ