Tuesday, July 27, 2010

Award/Tagged

hmmm rajin tol  BFF opismate aku ni wat benada2 yg bleh di tagged...anyway tenkiu la..aku telah mengopipes dari beliau...

1. Menarik tentang diri anda?
menarikkah aku? biasa jer...tp aku bersyukur atas kurnian-Nya....xtau nk describe menarik dari segi ape ni..perangai?kalo perangai kena org len yg bagitau..org yg rapat ngn kita..org yg btol2 knal ngn kita dia bleh r gtau menarik ke tak kita nih..hahaha

2.Ramalan anda pemenang World Cup tahun ini.
hmmm  dah lama ni..tp baru jer tag dah lmbat nk komen...xminat sgt bola ni..tp layan sbb ramai org layan..tp xder la layan smpai p tgk 2,3 pagi...juz tgk result kat google atu dr maxis jer..pepagi buta lagi maxis dah antar result WC ni...tp aku sokong Germany...ok la tu dapat no.3...ramalan pemenang plak aku bajet dapat kat Holland..tp dah nasib sebelah spain nk wat camana.kira rezeki dia la tu..kalo dia mnang pon bkn bleh dwit kat aku pon...

3. Color baju anda hari ini?
coklat...eh sama ngn cheqna..tp aku baju kemeja...xprasan plak cheqna pakai bju ape hr tu...tp hr ni dia berbaju kurung..ngenge
4. Laman sosial kegemaran anda?
hmmm dulu mula bersosial ngn friendster..sbb bleh edit layout n macam lagi..
pastu beralih arah ke myspace sbb lagi adv dr fster..
skg ni fesbuk plak..sbb ramai giler kwn2 lama leh aku jmpa lam fesbuk nih..dlu bukan main lagi aku ckp fesbuk ni busan la..xbes la..skg aku dah gile main farmville dalam fesbuk..hehheh
twitter baru jer try..tp xlayan sgt pon...sign up juz nk explore camana sgt la twitter tu...tp biasa jer...
flixster..join pon sbb kwn yg invite...n xkena block kat opis aku..hehehe
hi5..dah berkali2 kwn invite tp xjoin pon..mls..dah banyak sgt
tagged..xsuka sbb macam2 aksi dalm tagged tuh..nyampah..

5. Kasi kat 5 orang yang layak dapat award ni:
- kak rozi yg baru nk isi idea dalam blog dia..hehhehe
- @zrien pon sama gak..
-n sape2 yg nk tag

3 comments:

plez leave ur comment..tQ